#Lobbaaminen
1 juttua viimeisten 30 päivän ajalta.
-
Rydman: ”Vasemmistolaiset eivät jaksa tehdä somevideotakaan” – lobbaamiseen ei veronmaksajien rahoja
Sosiaali- ja terveysministeri Wille Rydman otti SuomiAreenassa kantaa järjestöleikkauksiin kuittaamalla vasemmiston moitteet terävällä huomiolla: jos somevideoita voi tehdä omalla ajallaan, niin miksi lobbaaminen pitäisi rahoittaa veronmaksajien rahoilla?
Miksi suodatin hyväksyi?
The headline reports a statement made by a government minister regarding public funding for lobbying, which is a substantive political issue.