#Kehonkoostumus
1 juttua viimeisten 30 päivän ajalta.
-
Oulun yliopiston tutkimus: Kahvinjuonti on yhteydessä kehonkoostumukseen ja hormoneihin
Kahvinjuonti on yhteydessä kehonkoostumukseen ja aineenvaihduntaan, selvisi Oulun yliopiston tutkimuksessa.
Myös: Hämeen Sanomat, SuomenmaaMiksi suodatin hyväksyi?
Tutkimustulokset kahvinjuonnin vaikutuksista kehonkoostumukseen ja hormoneihin ovat merkittäviä ja julkista tietoa.